Eind juni verloopt de concessie van de sporthalcafetaria ’t Gaaiperken in Lembeke. Uitbater Luc De Visscher gaat met pensioen. Voor de gemeente Lembeke meteen het teken om aan een nieuwe toekomst voor de cafetaria te gaan denken. “We geven onze burgers de kans om mee te denken” zegt bevoegd schepen Yves De Baets.De huidige concessiehouder […]


